Posted by : kagusia piątek, 15 czerwca 2012

Na Turniej Graficzny:

(kilka renderów)
Tematem pracy, było zrobienie loga pbf. Nie bardzo orientowałam się w tym temacie, ale wstukując hasło w google, dowiedziałam się, że jest to rodzaj gry pisarskiej, rozgrywającej się na forum, gdzie kreuje się świat i postaci. Początkowo chciałam zrobić logo z samym napisem, ale pomyślałam, że to byłoby za proste. Chciałam spróbować, tworzyć obrazek, który chociaż trochę przybliżył by istotę, wymyślonej na potrzeby turnieju, gry. 
The Damned (Potępieńcy) - to opowieść o szarym świecie, podzielonym na kilka obszarów, w którym przebywają dwa typy bohaterów: ci potępieni słusznie i ci niesłusznie. Zostali oni wtrąceni do miejsca, w którym mają cierpieć za swoje czyny. Niektórzy popadają w szaleństwo, inni nie widzą nic złego, w swoim złu, które ich tu sprowadziło, a jeszcze inni żyją tu z poczuciem winy. Znajdą się też i tacy, którzy zostali tu zesłani, popełniając zbrodnię, w imię wyższych zasad (np. obrona ukochanego/ukochanej). Mniej więcej tak to sobie wymyśliłam :P
Co do samego loga - Na pierwszy plan, dałam dwoje skrajnie różnych bohaterów, którzy mieli reprezentować słusznie potępionych i tych niesłusznie. W tle znajduje się więcej tego typu bohaterów (gdzieś tam na dole widać kawałek czerwonego oczka i szaleńczy uśmiech), ale po nałożeniu na boki jasnej, poszarpanej tekstury, nie widać ich :P U góry, na środku znajduje się klepsydra z płaczącą postacią (render: Inori z Guilty Crown ;)) symbolizuje wieczne cierpienie za swoje czyny. Kreska przechodząca przez środek to oznaka rozdarcia.
Nie mogłam tego dopieścić tak jak chciałam, bo nie miałam czasu i wymiary były za małe, żeby poszaleć.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -