Posted by : kagusia wtorek, 14 sierpnia 2012

Czasem zdarza się, że dostaję zamówienia na sygnaturki o tematyce, której sama bym nie wybrała. Wtedy wychodzą dość dziwne twory ;):

(render)
Na pierwszy ogień praca z uwielbianych głównie przez chłopców kucyków (zwłaszcza tru metali ;)). Mały kolaż, trochę światełek i randomowe napisy. Mnie nie przekonuje, ale zleceniodawca był zadowolony.

v1
v2
Praca ze stockiem. Materiał trochę słabej jakości, ale ciężko było znaleźć coś zadowalającego. Miało być nieco psychodelicznie, a nie ma do tego lepszego połączenia kolorystycznego niż czarny z różowym (niestety niektórzy boją się różu, więc musiałam się ograniczyć do czerwieni wpadającej w róż). Te dziwne wijące się kształty to jakieś fikuśne c4d odpowiednio powyginane przeze mnie filtrem liquify. Wersja turkusowa powstała właśnie przez awersję do różu, no ale to już nie daje takiego wrażenia jak v1 ;)

Najdziwniejsza praca z tego zestawienia. Tematyka reggae nie jest moją mocną stroną, a za samą muzyką nie przepadam, także było ciężko. Pierwsze co się nasuwa przy takim gatunku, to ta rażąca i gryzące się ze sobą 3 kolory. Uznałam, że będzie to wyglądać tandetnie, więc pokombinowałam w inną stroną. 

Na koniec 2 grafiki do konkursu na forum nostale, polegającego na wymyśleniu nowego zwierzaka do tej gry:
NyanKrzak
Połączenie zwykłego Krzakogona z Nyan Catem.
My Little Groszki
 Wkurzające groszki przypominające kucyki z My Little Pony

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -