Posted by : kagusia poniedziałek, 19 listopada 2012

Jeszcze jedna halloweenowa sygna tym razem na konkurs na forum elsworda:

Praca robiona na ostatnią chwilę, właściwie ktoś mi o tym przypomniał. Miała ona wyglądać tak jak powyżej, niestety w regulaminie było napisane, że musi mieć max 100kb, więc musiałam zrezygnować z ciekawego kształtu (co jest dość ironiczne, bo zwycięska praca przekraczała grubo ponad tą wagę i nie mam pojęcia czemu w ogóle brała udział w konkursie, ale ok). Nie miałam już niestety czasu, żeby sklecić coś nowego, także musiałam zadowolić się taką wersją:
 (stock)

Raczej nie podejmuję się robienia sygnatur o tematyce nostale, ale czasem jakiemuś znajomemu się udaje:
 Po tej pracy przyrzekam, że już nigdy nie wykonam sygny ze screena z nostale -.-

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -