Posted by : kagusia środa, 10 kwietnia 2013

Kolejny work in progress plus mini tutorial:

1. Wybrałam render i kolażową teksturę na tło.
2. Zrobiłam dwa białe koła.
3. Poprzez clipping maskę wypełniłam koła dwoma zdjęciami kwiatów wiśni.
4. Dodałam kolejne zdjęcie kwiatów pod warstwę z renderem i ustawiłam tryb warstwy na soft light (miękkie światło).
5. Nałożyłam gotowy napis. Zaznaczyłam render i wypełniłam białym kolorem, po czym przesunęłam go trochę w prawo i w dół.
6. Gradient mapa (róż przechodzący w brąz) krycie: 45% opcja: luminosity.
7. Podkręciłam jasność o kontrast.
8. Kolejna gradient mapa: zielony i żółty, krycie: 60%, soft light. Poeksperymentowałam trochę z krzywymi i barwą/nasyceniem.
9. Na nowej warstwie narysowałam kilka kolorowych smug i rozmyłam je filtrem gaussian blur.
10. Warstwę ze smugami ustawiłam na overlay, krycie 70%. Całą pracę wyostrzyłam (zmniejszyłam krycie do 65%).    

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -