Posted by : kagusia środa, 30 października 2013

Halloweenowy Ceasar:

(stock z białym tłem)
Jak tylko zobaczyłam ten obrazek, od razu wiedziałam, że muszę z nim zrobić pracę. Powiem szczerze, że długo siedziałam nad tą sygnaturą. Chciałam żeby postać była cała widoczna, więc musiałam ją sporo zmniejszyć, przez co zostało dużo wolnej powierzchni. Na tło z mrocznym miejscem i księżycem składają się dwie tekstury. Te obłe kształty w tle to zabawa smudge i liquify (skraplanie/deformacja). Dorzuciłam też gwiazdki. Do tego z jakiegoś innego stocka wycięłam tą ramkę co jest za postacią a do środka dodałam "twarz" dyni. Świecenie przy postaci to również smudge+liquify, nawiązujące do mocy postaci czyli gazu, a napis to jego charakterystyczny śmiech. Reszta to standart: GMki, wyciąganie światła, dodanie cienia.
Jak ktoś się zastanawia jak taki śmiech brzmi:
  

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -