Posted by : kagusia czwartek, 31 października 2013

Obiecany Halloweenowy WiP:


 (render)
1. Wybrałam obrazek na tło i w centralnej części umieściłam render.
2. Na środku za postaciami zrobiłam koło, które wypełniłam teksturą z dyniami i zrobiłam ramkę w paski.
3. Po bokach dodałam dwa prostokąty z patternem w paski. Render otrzymał różową obramówkę.
4. W bocznych prostokątach umieściłam postaci, a do nich dałam dwa duszki wycięte z jakiegoś stocka.
5. Kształt duszków wypełniłam różowym kolorem i przesunęłam nieco. Pojawił się napis. Pierwsza część ma ciemną ramkę, obok postawiłam gwiazdkę zduplikowaną z renderu. Drugą część napisu skopiowałam, dałam różowy kolor i przesunęłam.
6. Do "here", poprzez cliping maski dodałam gwiazdki z renderu. Czas na gradient mapy: fiolet z pomarańczą soft light 53%, róż i pomarańcz, luminosity 82%.
7. Podkręciłam kontrast i jasność i podbiłam niektóre kolory poprzez selective color. Za postaciami dołożyłam święcącą pręgę. 
8. Podświetliłam oczy, gwiazdki i górę pracy.
Na koniec wyostrzyłam pracę (80%).


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -