Posted by : kagusia sobota, 21 grudnia 2013

v2
v3
v4
(render)
Miała iść do jakiejś prośby w "piz" ale zanim to skończyłam temat był już zamknięty -.-. Eksperymenty z kwadracikami i filtrem. Dziwnie to wygląda i kolory na renderze jakieś takie nijakie bo był on czarno-biały. Mam jeszcze jeden pomysł na ten motyw, więc może będzie lepszy.

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. A tam znowu narzekasz, mi się bardzo podoba :D Też kiedyś próbowałam zrobić coś w podobie. To dopiero koszmarnie wyglądało xD
    Teraz nawet nie mam jak spróbować, bo komputer mi siadł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba marudzić żeby nie popaść w jakiś samozachwyt XD Zawsze jest tak, że zrobię pracę, uważam że jest ok, ale jak potem na nią spojrzę to już w ogóle mi się nie podoba :<
      Lol przez przypadek chciałam kliknęłam komentarz, zamiast odpowiedz, a jak usunęłam to teraz jest taki brzydki napis -.-

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -