Posted by : kagusia środa, 18 grudnia 2013

Praca na "grafika miesiąca":

wersja statyczna:
(stock + dwa inne obrazki do napisu)
Gdy zobaczyłam, że tematem konkursu jest "rewolucja", pomyślałam "wtf, kto wymyśla takie motywy?" i raczej nie planowałam podjęcie udziału. Wtedy do głowy wpadła mi myśl, że przecież synonimem rewolucji jest Utena z anime "Shoujo Kakumei Utena" (polecam jeśli ktoś lubi dziwaczne i pokręcone anime, pełne symboli i groteski. Ten kto widział Mawaru Penguindrum powinien wiedzieć o co mi chodzi, bo oba tytuły są od tego samego reżysera). Po obejrzeniu tej serii chciałam stworzyć jakąś pracę z Uteną i właśnie przy tym temacie nadarzyła się sposobna okazja. Niestety praca nie wygrała, ale nie miałam szans z "Kuchennymi rewolucjami" ;).

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -