Posted by : kagusia sobota, 18 stycznia 2014

Eksperymentalna praca. Chciała bym zacząć robić coś bardziej poważnego, gdzie nie trzeba będzie korzystać tylko z tekstur i innych gotowych elementów znalezionych w necie, a bardziej skupić się na tworzeniu własnych efektów. No zobaczymy co z tego wyjdzie.

Gotowa praca:
(render)
1. Wybrałam render, zrobiłam tło, dodałam gradient i szum.
2. Zrobiłam pasy w tle i wypełniłam gradientem.
3. Zrobiłam kolorowe paski, a pod spód dałam teksturę.
4. Dodatkowo na wierzch dodałam rozbryzgi i zajęłam się napisem. Zduplikowałam warstwę z całą pracą i przypięłam clipping maskami do tekstu. Napisy miejscami trochę przesunęłam, żeby wyglądały na ścięte.
5. Świecenia i cień.
6. Reszta efektów: gradient mapy, jasność/kontrast, krzywe itd. Podkreśliłam też kolor oka, a miejscami wyostrzyłam.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -