LOL

Posted by : kagusia czwartek, 27 lutego 2014

(render)
Praca na Grafika miesiąca na forum elsword. Wygrałam XD Co do samej grafiki, skupiłam się głównie na ukazaniu głębokiego kontrastu pomiędzy światłem i cieniem oraz mocnym zaakcentowaniem świeceń. Dla porównania dałam wyżej w linku oryginalny render. Pracy było sporo, ale było warto bo z efektu jestem zadowolona (mimo, że widzę parę niedociągnięć). Jutro zamieszczę WIPa :)

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Wiadome było, że z taką pracą wygrasz.
    Jak dla mnie ta praca jest przecudna, szczególnie przez te świecenia :D Nie mogę się doczekać momentu, w którym wrzucisz WIPa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Wip powinien się niedługo ukazać :)

      Usuń

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -