Posted by : kagusia wtorek, 10 czerwca 2014

Kolejna Sailorkowa sygnatura. Tym razem grafika to czarno-biały szkic Lily Hoshino (znanej z serii Demon Maiden Zakuro i artów do anime Mawaru Penguindrum), który został przeze mnie prowizorycznie pomalowany. Długo się męczyłam z tą sygnaturą, ciągle nie pasowało mi tło, kompozycja, kolorystyka. Nie jestem do niej przekonana, wydaje mi się, że się cofam -.-
 W sumie powyższa grafika jest tylko pretekstem, żeby podzielić się nowinkami o zbliżającej się nowej serii Sailor Moon Crystal. Pewnie i tak, wszyscy już widzieli zwiastun, ale musi się tu pojawić:
To się dzieje naprawdę o.o Szczerze powiedziawszy wygląda to dość dziwnie, ciężko przyzwyczaić się do nowego designu postaci. Podobają mi się włosy Usagi, wydają się takie długie, puszyste i miękkie. Mam nadzieję, że seria nie wyjdzie zbyt słodka i błyszcząca. 
Ostatnio został ujawniony szkic projektu postaci głównego bisza, czyli Mamoru Chiby znanego także jako Tuxedo Mask:
Jeszcze tylko niecały miesiąc i zobaczymy pierwszy odcinek.

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Przez pewien czas bałam się, że padłaś tam czy coś. D:

    >Poo
    >Cofa się
    Śmiechłam. To jest, kobieto, epickie D: Jedyne, co mnie w tym boli, to te zielone jasne coś. Troszkę ciemniejsze mogłoby być, o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pokrzepiający komentarz :>
      Ostatnio mam sygnobloka i nie mam pomysłu na prace, albo nie wychodzą mi, albo spędzam więcej czasu na słoneczku :P

      Usuń

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -