Posted by : kagusia niedziela, 7 września 2014

(render)
Praca na grafika miesiąca na forum nt. Temat: Mechy, człowiek z elementami mechanicznymi. Pierwsza myśl - Edo z Fullmetal Alchemista :P Ale pomyślałam sobie, że może znowu spróbuję zrobić coś bardziej wymagającego niż ładne wkomponowanie rendera w tło. Render wyglądał tak: klik i został "obudowany" różnymi częściami, kablami i mechanizmami. Głównie chodziło mi o zaakcentowanie mechanicznego serca, ale nie wiem czy po zabawie z kolorami i kontrastem, nie jest zbyt mało widoczne. W każdym razie z pracy jestem zadowolona :) Przygotowałam też do niej WIPa, który pojawi się na dniach.

Ktoś może zapytać, czemu znowu na blogu tak długo nie pojawiała się nowa notka, a moja aktywność była praktycznie zerowa? Otóż niespodziewanie zaczęłam stacjonarną pracę, a codziennie wracając do domu starczało mi tylko czasu na zrobienie szybkiego obiadu, bo później padałam ze zmęczenia -.- Powoli zaczynam się już przyzwyczajać do nowego systemu, więc mam nadzieję, że wygospodaruje więcej czasu na moje hobby.

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nie martw się, nie tylko Ty stoisz w miejscu i nic nie robisz. Ale praca jest geniaalna.
    No ale chyba nikogo to nie dziwi. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż miło popatrzeć kiedy z "niczego" powstaje takie ładne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -