Posted by : kagusia
sobota, 13 września 2014
Work in progress ostatniej pracy.
1. Wybrałam render, a pod niego dałam teksturę.
2. Zaczęłam obudowywać render w kable.
3. Więcej dodatków, przy sercu zmieniła się nieco koncepcja.
4. Podświetliłam oczy, a na twarz dodałam wzór, który miał imitować części komputerowe (?).
5. Dodałam trochę świecącego kosmosu, kreski i pixelowy napis.
6. Zabawa z filtrem pixelate.
7. Przyciemniłam boki pracy i zajęłam się kolorami. Gradient mapy: czerń-granat, soft light 58%, róż-turkus, difference 26%, fiolet-pomarańcz, soft light 59%, ciemny błękit-jasny błękit, soft light 39%, fiolet-granat, luminosity, 25%.
8. Na koniec podciągnięcie kontrastu, dodanie świeceń i wyostrzenie.
2. Zaczęłam obudowywać render w kable.
3. Więcej dodatków, przy sercu zmieniła się nieco koncepcja.
4. Podświetliłam oczy, a na twarz dodałam wzór, który miał imitować części komputerowe (?).
5. Dodałam trochę świecącego kosmosu, kreski i pixelowy napis.
6. Zabawa z filtrem pixelate.
7. Przyciemniłam boki pracy i zajęłam się kolorami. Gradient mapy: czerń-granat, soft light 58%, róż-turkus, difference 26%, fiolet-pomarańcz, soft light 59%, ciemny błękit-jasny błękit, soft light 39%, fiolet-granat, luminosity, 25%.
8. Na koniec podciągnięcie kontrastu, dodanie świeceń i wyostrzenie.