Posted by : kagusia poniedziałek, 7 kwietnia 2014

(render)
Dawno nie było jakiejś słodkiej pracy prawda? Patrząc jak budzi się wiosna, kwitną kwiaty od razu poprawia się humor. I właśnie w takim klimacie chciałam żeby była ta sygnatura oraz aby nawiązywała do zbliżających się świąt :)

edit: wersja przyciemniona
 

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jak zwykle wszystko fajnie, tylko, em... Wydaje mi się lekko za jasna
    No i wreszcie jakaś słodka sygna od Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też brakowało tych słodkich sygnatur XD Faktycznie praca może trochę za jasna, mój monitor mnie kłamie wieczorami i dopiero za dnia widzę, że coś jest nie tak, więc chyba ją jeszcze poprawię.

      Usuń

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -