Posted by : kagusia czwartek, 3 kwietnia 2014

(kliknij na obrazek z przytrzymanym ctrl, lub kliknij na niego rolką myszki, aby zobaczyć w pełnym rozmiarze)
1. Zaczęłam od wybrania renderu kobiety i tekstury na tło.
2. Dodałam kilka tekstur z plamami i odpowiednio dopasowałam je do postaci. Tryb warstw ustawiłam na soft light.
3. Więcej plam, ta na włosach z opcją multiply, a na dole sukienki color burn.
4. Pojawiły się jasne kwadraty w różnych miejscach (każdy zduplikowany i ustawiony na soft light), które zostały połączone liniami zrobionymi przy pomocy pióra.
5. Gradient mapy: różowy-brązowy (luminosity 50%), brązowy-kremowy (overlay 50%), fioletowy-niebieski (lighten 30%).
6. Pobawiłam się jasnością i kontrastem, użyłam sharpena w okolicach postaci i dodałam jeszcze czarno-białą gmke (luminosity 50%).

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -