Posted by : kagusia niedziela, 27 kwietnia 2014

Jak pewnie zauważyliście, blog doczekał się nowego szablonu. Zmiana chodziła za mną długo, początkowo miała ona dotyczyć tylko nagłówka, ale ostatecznie zdecydowałam się na coś bardziej ekstrawaganckiego ;) Jeszcze nie wszystko jest takie jak powinno, w międzyczasie będę uzupełniać różne rzeczy, ale ogólnie blog już funkcjonuje. Na górze po prawej są teraz ikonki do różnych portali, ale jako że nie mam ani twittera ani pinteresta, zamiast nich znajdują się linki do mojego bloga i deviantarta. Ikonka facebooka prowadzi do fanpage'a :)

Zamiast jednego nagłówka, na górze są teraz 3 XD Stary prezentował się tak:

A nowe:
1.
2.
3.
Wszystkie wykonane z renderów. Pierwszy z nich miał być utrzymany w słodkim, romantycznym stylu z serii Sailor Moon, na którą ostatnią mam fazę za sprawą zbliżającego się remake'u. Mam nadzieję, że nie jest za jasny. Drugi to typowy kolaż z mocnymi kolorami, reprezentujący bałagan w mojej głowie i dziwne pomysły. Trzeci za to utrzymany jest w mrocznej stylistyce z geometrycznymi elementami, które coraz częściej goszczą u mnie w pracach.

PS: à propos Sailorek. Dzisiaj wypłynęło trochę nowych informacji odnośnie nowej serii. Dowiedzieliśmy się kto będzie podkładał głosy pod wojowniczki. I tak w główną bohaterkę wcieli się Kotono Mitsuishi tak samo jak w poprzednich seriach, ale za to np. Sailor Jupiter przemówi głosem Ami Koshimizu znanej z roli Ryuko Matoi z Kill La Kill's, więc będzie ciekawie. Seria ruszy 5 lipca, a odcinki będę emitowane 2 razy w miesiącu (co jest dość niespotykane). Dodatkowo możemy zobaczyć concept arty głównych bohaterek:
Gdy pierwszy raz zobaczyłam te grafiki, nie mogłam się przyzwyczaić do nowego wyglądu bohaterek. Wydają się bardziej kobiece, a kreska przypomina połączenie mangi i starszych anime. Nie mogę się doczekać aż wyjdzie jakiś zwiastun *.*
Po więcej (również obrazków) odsyłam do artykułu: klik

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nieźle się zdziwiłam, kiedy ujrzałam zmiany :D Blog wygląda bardzo fajnie. No i te nagłówki, huhu. O wiele lepsze, choć najbardziej chyba podoba mi się ten ostatni, bo jest troszkę inn. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie się obawiałam, że ten ciemny nagłówek nie będzie pasował do szablonu ;)

      Usuń

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -