Posted by : kagusia
czwartek, 10 kwietnia 2014
WiP wczorajszej pracy.
1. Oryginalny materiał.
2. Dodanie tekstury na postać kobiecą (multiply) i wzorku po bokach pracy (soft light).
3. Gradient mapy: różowa-brązowa (saturation 40%), fioletowa-niebieska (difference 30%), kolorowa tekstura (soft light 50%).
4. Podbicie kolorów selective color, dodanie filtra lighting effects i tekstury z matematycznymi wzorami (linear dodge).
5. Dodanie cieni: filtr lighting effects, zamalowanie ciemnym kolorem boki pracy i ustawienie warstwy na multiply.
6. Dodanie sześcianów.
7. Podbicie światła.
8. Czarno-biała gradient mapa (luminosity 50%), zabawa z jasnością i kontrastem, kolorowa tekstura (soft light 60%) i na koniec trochę sharpena.
1. Oryginalny materiał.
2. Dodanie tekstury na postać kobiecą (multiply) i wzorku po bokach pracy (soft light).
3. Gradient mapy: różowa-brązowa (saturation 40%), fioletowa-niebieska (difference 30%), kolorowa tekstura (soft light 50%).
4. Podbicie kolorów selective color, dodanie filtra lighting effects i tekstury z matematycznymi wzorami (linear dodge).
5. Dodanie cieni: filtr lighting effects, zamalowanie ciemnym kolorem boki pracy i ustawienie warstwy na multiply.
6. Dodanie sześcianów.
7. Podbicie światła.
8. Czarno-biała gradient mapa (luminosity 50%), zabawa z jasnością i kontrastem, kolorowa tekstura (soft light 60%) i na koniec trochę sharpena.
Niesamowite *o*
OdpowiedzUsuń