Posted by : kagusia wtorek, 1 kwietnia 2014

Praca na konkurs Grafik miesiąca na forum elsword. Znowu udało się wygrać :) Tematem była kobieta (zresztą sama go zaproponowałam) i oprócz aspektów wizualnych, chciałam też aby praca niosła jakąś treść. Moim celem było przedstawienie współczesnej kobiety, jej kwintesencji, dlatego wybrałam render z elegancką panią w kuszącej pozie i stroju. Dodałam teksturę ze spływającymi plamami na włosy i jej twarz, które miały podkreślić chęć dążenia do idealnego wyglądu objawiającego się w starannej fryzurze i makijażu, ale równocześnie chęci zakrycia prawdziwej siebie (stąd to rozpływanie). Dodatkowym elementem są połączone kwadratu w różnych miejscach, które mówią odbiorcy gdzie powinien skupić wzrok, które akcenty ciała kobieta chce wyeksponować, żeby się podobać i kusić. Dla kontrastu, na dole sukienki została dodana czerwona plama, która powinna jednoznacznie kojarzyć się kobiecą dolegliwością i która jest skazą na idealnym wizerunku tej kobiety.

Tym razem udało mi się dorobić ideologię do pracy ;) Jeśli znajdę plik .psd postaram się dodać wipa.

Uwaga ogłoszenie:
Założyłam na fejsie fanpage dla Broken Graphics i MANGArni: >klik< zachęcam do lajkowania, postaram się wrzucać na niego dużo ciekawych rzeczy np. z postępami nad różnymi pracami. Jak komuś się nie chce co jakiś czas sprawdzać, czy jest coś nowego na blogu, a często przegląda facebooka to również będzie się mógł dowiedzieć o nowych postach, zapraszam :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -