Posted by : kagusia niedziela, 11 maja 2014

Sygnatura z serii "Hunter x Hunter". Świetny tasiemiec, mój ulubiony na równi z "One Piece" :) Oglądając anime, chciałam wiedzieć co będzie dalej i zaczęłam czytać mangę. Miałam zobaczyć tylko 2-3 chaptery, ale zanim się obejrzałam, zobaczyłam wszystkie dostępne rozdziały. Autor znany jest z tego, że robi sobie strasznie długie przerwy (ostatni rozdział ukazał się w 2012), ale chodzą słuchy, że seria ma znowu ruszyć. 

Postać na pracy to siostra jednego z głównych bohaterów Alluka o podwójnej osobowości i ciekawej umiejętności. Nie mogę się doczekać jak pojawi się arc z nią w anime.
Praca z tym stockiem była trudna, nie chciałam dodawać zbyt wielu elementów żeby jej nie popsuć.

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -