Posted by : kagusia sobota, 3 maja 2014

v2
Eksperymentowałam trochę przy tej pracy. Chciałam, aby tatuaż na ręce mężczyzny (powyżej render do wglądu) wychodził poza, oplatał go, żył własnym życiem. Pierwsza wersja powstała już dość dawno, ale nie do końca jestem do niej przekonana, do drugiej zresztą też ;P 

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. BOŻE, TAK, ZROBIŁAŚ PRACE Z FRANCISCO RANDEZEM AAAA <3
    Czemo nie zgłosiłaś tego do grafika miesiąca /Yuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam co to za ziomek, póki nie napisałaś i nie sprawdziłam w google ;) Do konkursów staram się robić nowe prace, a ta jest stara i nie do końca wszystko w niej gra. Dzięki za komentarz :)

      Usuń

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -