xyz

Posted by : kagusia wtorek, 6 maja 2014

(render)
Na zamówienie. Miał być jakiś ambitny smuż, ale koniec końców więcej było zabawy z filtrem liquify.

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jak na prace w tym stylu, wyszła Ci zdecydowanie najgorzej z nich wszystkich ;_; Dziwne świecenia i w ogóle praca mi się nie podoba, zupełnie jak nie Twoja.
    Ciekawe tylko, do ilu osób ta istotka wysłała prośbę o zrobienie zestawu z tym samym renderem. Jak dla mnie trochę nie halo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie ta praca miała jakoś inaczej wyglądać, ale w trakcie robienia coś nie wychodziło. Mam jeszcze wersję bardziej różowo-niebieską, ale uznałam, że tym razem kolory bardziej przygaszę ;) Próbuję ogarnąć jakiś fajny smuż, ale chyba będę musiała do tego przysiąść na dłużej.
      Podejrzewam, że prośba poszła do wszystkich grafików z galerii :P w sumie z jednej strony fajnie zobaczyć jak różne osoby poradziły sobie z tym samym renderem, ale z drugiej tak jak piszesz trochę to nie halo. Bardziej jednak zastanawiają mnie te masowe, w większości nic niewnoszące komentarze w galeriach, które pewnie przez innego moda zostałyby potraktowane jako spam :P

      Usuń
    2. Też na to spojrzałam. Jeżeli dobrze pamiętam, to nie pierwszy raz, kiedy można osądzić tę osobę o spam - było tak kiedyś w prezentacjach. No ale pewnie i tak nic z tym nie zrobią.

      Usuń

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -