Posted by : kagusia czwartek, 22 maja 2014

(stock)
Kolejny nagłówek, tym razem do recenzji mangi Rewolucja według Ludwika. Historia ta przedstawia znane baśnie braci Grimm w nowej, mroczniejszej odsłonie. Możemy tu poczytać o Królewnie Śnieżce, Czerwonym Kapturku, Śpiącej królewnie, czy Sinobrodym, a wszystkie te opowieści łączy postać księcia Ludwika. 
Grafika utrzymana jest w mrocznym klimacie. Mamy tu Ludwika o tajemniczym uśmiechu, tekstury z gałęziami, które mają kojarzyć się z ciemnym lasem, po prawej plamę przypominającą krew i kilka innych akcentów, takich jak "uwięzione jabłka", nawiązujące do tego co spotkało Królewnę Śnieżkę w tej mandze. Całość została zamknięta w złotej ramie, bo postać Ludwika kojarzy mi się z Wersalem :P  
Link do recenzji: klik

(stock i render)
Drugi nagłówek zastał przygotowany do opisu artbooku z serii One Piece. Tu za dużo filozofii nie było. Wybrałam grafikę ze Słomkowymi pokazującą ich czas wolny. Trochę ją przerobiłam, zmieniłam kolory, dodałam kilka tekstur i napisów w tle. Chciałam uzyskać też nietypowy kształt dlatego po prawej znalazł się Luffy na Laboonie.
Link do recenzji: klik

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Broken Graphics - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -